Головна » Статті » Мої статті

Веселковий тиждень

Негівський  навчально-виховний  комплекс  І – ІІ ступенів

 

 

 

 

2018 р.

    «Сім кольорів краси й надії, в них наші задуми і мрії!» – під таким девізом в Негівському  НВК І-ІІ  ступенів  з 26 по 30 листопада   пройшов Тиждень  початкової  освіти.                                                                                                          Основні завдання, які ставили перед собою вчителі початкових класів:                                                                                             

     - впровадити в практику роботи з дітьми елементи кольоротерапії, як методику          покращення здоров'я за допомогою кольорів;

  • розкрити значення кольорів, розширити знання дітей щодо особливостей і специфіки кольорів.
  • використати педагогічні можливості кольору для розвитку пізнавальних здібностей дітей, мовлення, мислення, пам'яті, уважності, креативності;
  • розвиток життєвих компетенцій (соціальної, здоров’язберігаючої), активної громадської позиції, практичних умінь, навичок:                                                                         -  виховання в учнів творчої активності, дбайливого ставлення до навколишнього середовища, любов та бережливе ставлення до природи рідного краю, України.

      Тиждень пройшов на належному рівні, всі заплановані заходи були проведені. Діти приймали активну участь, з захопленням виконували всі поставлені перед ними завдання, а також творчо підходили до цих завдань, пропонуючи щось своє.

     Кожний день Тижня   був  присвячений певному кольору. Було проведено багато захоплюючих справ, адже кожній дитині, яка робить в науку крок, має бути цікаво, а навчання має дарувати впевненість у власних силах.

       Робота Тижня була спланована так, щоб заходи охоплювали різні сфери діяльності вчителів та учнів, були цікавими, корисними,  пізнавальними ,  сприяли інтелектуальному та творчому розвитку учнів.

       Кожний день тижня мав певний напрямок. Відповідно  до  дня  тижня  та  його кольору  учні  приходили   в одязі   відповідного  кольору (або з елементом: стрічка у волоссі, бантик, краватка, тощо),  приносили  кульки,  стрічки .

       Понеділок – день  синьо-жовтого  кольору  - День  миру,  радості  й  добра. Тиждень розпочався з  урочистої  лінійки «У  королівстві Знань»,  де  учні  4  класу  разом  із  Королевою  Знань  привітали  всіх   та  чарівним  ключиком  відкрили  «двері»  Тижня  початкової  освіти.  Керівник  методоб’єднання   вчителів   початкових  класів   Грішин  М.В. ознайомила  присутніх   з  планом  проведення  Тижня  та налаштувала  учнів   на творчий  підхід до отриманих завдань.

   
        

    
            

Практичний  психолог  Худик  М.В.    провела  серед  учнів  1 - 4 кл.  соціологічне  опитування   «Колір  в   моєму житті» за  такими  питаннями:

  1.  Який  колір  улюблений?
  2. Який  колір  дратує?
  3. Який  колір  заспокоює?

 

Підсумки  опитування   Худик  М.В оголосила  на  відкритті  Тижня. А також запросила  всіх  учнів  у  подорож в країну кольорів «Психологія  кольору».

           

    Вівторок – день  червоного кольору – День  полум’яних  сердець. Учні та вчителі розпочали   день обміном чарівними компліментами,  даруючи один одному гарний настрій.

   
       

   
       

 Яскраві враження залишило  інтегроване  заняття  «В  маленькому  серці  любов  палає, для зла і  зневаги  місця  немає»   (4 кл., Гурська Л.В.)  Різноманітні завдання  пізнавального характеру сприяли формуванню в учнів читацької компетентності, математичної грамотності, компетентностей у природничих знаннях. Діти  виразно читали, емоційно переказували, розповідали, ділилися своїми думками. Із  виготовлених  маленьких  сердечок   створили  велике  полумяне  серце.  

.          

      Класний керівник  3 класу  Караїм  Н.В.  зі своїми  учнями  провела  вікторину   «Фрукти  й  овочі  для  нас  -  вірні  друзі  повсякчас».   Діти  поділились  своїми   знаннями  про користь здорового харчування, необхідність  вживати   вітаміни,   розповіли  про  значення  в  їхньому  житті  фруктів,  ягід,  овочів  червоного  кольору.


          

   

 З  цікавістю  та  ентузіазмом  учні  1- 4 класів  взялися  до  гри  «Кольоровий  ерудит»,   яку  запропонувала   вчитель  Грішин М.В.  Метою   гри  було:   розвивати інтелектуальні здібності учнів,  поглибити  знання  про  значення  кольорів,  сприяти розширенню кругозору, сприяти формуванню соціально активної особистості,  вчити  вмінню  працювати  в  групі. Гаслом гри  можуть бути слова В.О. Сухомлинського «Щоб дитина була палко зацікавлена у навчанні, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче інтелектуальне життя…».


           

 

      Практичним  психологом  Худик  М.В.  була проведена  казкотерапія «Дружна  країна» з учнями 2 класу,   мета  якої  формувати дружні стосунки між хлопчиками та дівчатками, виховувати ввічливість, культуру гендерного спілкування. Діти слухали цікаву і повчальну казку. А по завершенні обговорювали, чи всі герої чинять правильно.

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

    Середа – день зеленого  та  блакитного   кольорів – День  справжнього  друга  природи.   Відчуття   краси, розуміння природи, складних взаємозв'язків у ній не приходить саме по собі. Його треба виховувати з раннього дитинства, коли інтерес до навколишнього світу особливо великий. Саме з метою формування екологічної культури   учні  1  класу  разом  зі  своєю  вчителькою  Чернецькою  Л.І.  склали   чудову  екологічну  казку «Пригоди  Краплинки».  

  
        

                 
          

     Спiлкування з природою дає   нам  найбiльшу насолоду та радiсть, викликає найпалкiшу любов до рiдного краю, до життя.  Нікого  не  залишила  байдужим  музична  руханка  «Райдуга»,  яку  провела  зі  своїми  вихованцями    вчитель  1 класу  Чернецька  Л.І.

 

     Природа потребує постійної уваги, турботи. Ми повиннi берегти природу, охороняти її багатства.  З  цією  метою  вчителем  Микитинською  В.Д. була  проведена  година  спілкування  «Рослини  нашого  краю» .Учні  2  кл. дізнались багато цікавого про   рослини  нашого  краю,  отримали  багато   нової   корисної інформації.  Класний керівник  3 класу Караїм Н.В. зі своїми  учнями провела  бесіду  «А  моя  ялинка  залишилась  в  лісі». З  паперу  та  підручних  матеріалів діти  виготовили  ялинки,  розуміючи,  що  ялинки,  як  і  інші  дерева,  треба  берегти,  а  прикрасити  оселю  можна  оригінальними  новорічними композиціями.


 

 

«Щоб  менше  було  на  планеті  сміття,  дамо  йому  нове,  корисне  життя»,- взяли  собі  за  гасло  учні  4 класу    зі своїм   класним керівником  Гурською Л.В.  і провели акцію «Допоможемо  пташкам   взимку». Разом   з  батьками  діти  виготовили  годівнички  з відходів  та  вторинної  сировини, декілька  повісили    біля  школи.


         

 

 

    Четвер – день  помаранчевого  кольору – День   посмішки та позитивної інформації.    

Позитивний  настрій створили   першокласники    для  себе  та  школярів,  виготовляючи  колаж  «Краплинка  радості» (класний  керівник  Чернецька  Л.І.).

 

 

  З дітками 1 класу практичний  психолог  Худик  М.В. провела  ігри на забезпечення психоемоційного комфорту дітей «Вороги хорошого настрою» Мета: навчити розпізнавати та довільно виявляти почуття: засвоєння навичок зміни свого настрою; підвищувати цікавість дитини до власного «Я»; вчити дітей розпізнавати настрій, співчувати один одному, жити дружно, відчувати інших, підтримувати й співпереживати; дати поняття про позитивні та негативні емоції та формувати вміння розпізнавати їх, виховувати у дітей внутрішнє емоційне благополуччя.

 


          


          

 

   Свято  осені  відбулося  у 2  класі  (класний  керівник  Микитинська  В.Д.) Юні актори подарували глядачам (батькам, вчителям та ровесникам) гарний настрій та чудові позитивні емоції.


          


          

 

   Змістовно та цікаво пройшла  інтегрована  гра-вікторина  «Помаранчева  куля»,   яку  підготувала  і  провела   вчитель  інформатики  Тимчишин  Н.М.    з  учнями  4  класу.  Діти   переглянули  відео  про  кольори, розгадували  кросворд,  із захопленням виконували цікаві завдання на творчість і креативність. В результаті  гри перемогла команда хлопчиків,  які  і  отримали  головний  приз, хоча  і  дівчата  не  залишились  без  сюрпризу. А  головне – всі  отримали   хороший  настрій  та  позитивні  емоції.


                

    

 
      

 

 

 

 

 

  «Взаєморозуміння – це справжня сила» – переконалися третьокласники під час конкурсно-ігрової   програми «Будьмо  здорові», яку підготувала   та провела  вчитель  Грішин  М.В.  Команди змагались у  спритності,   конкурсні  вправи були спрямовані на формування правильної постави, розвиток гнучкості, координації рухів та уваги, формування почуття дружби, взаєморозуміння та взаємодопомоги. Звісно, що перше місце здобули не всі команди , але гарний настрій був у кожного учасника.


   

       


        

  

 

 

 

 

 

 

 

 

       П’ятниця – день фіолетового кольору – День творчості  і  відпочинку. Виховувати почуття прекрасного, розвивати позитивно-емоційне ставлення до пізнання навколишнього, активність, творчість, оригінальність учнів - мета   арт-галереї,  де  учні  проявили  свою  творчість,  креативність,  фантазію,  показали  уміння  працювати  в  різних  техніках.

  
      

    Хороший активний відпочинок та гарний настрій на перерві  -  запорука відмінних оцінок на уроці.  В  цьому  переконалися  учні  4 класу,  адже  саме  для  них  було  організовано  патріотичний  квест  «Україна  в  нас  єдина».                Грішин  М. В.  підготувала  цікаві  пізнавальні    та інтелектуальні  завдання,  які   чекали  на   учасників  на  семи  зупинках. Переможцем   квесту стала   команда  дівчат  «Стріла» ,  яка швидко і правильно  впоралася  зі  всіма   завданнями   і  отримала  приз.

             З учнями 3 класу практичним  психологом Худик М.В. було  проведено  розвивальне заняття «Колір мого настрою». Під час заняття діти дізнались, що вони відчувають, коли погано себе почувають (смуток, злість, образа ..). що на настрій впливають емоції,  які емоції можуть зіпсувати нам настрій. А також є ще й позитивні емоції, які нам піднімають настрій та підбадьорюють нас (радість, задоволення…). «Емоції - це вираження нашого ставлення (почуття) до подій навколо нас або всередині нас».

 

   

 

 

    Фінальним акордом Тижня стала лінійка, де в урочистій обстановці було підведено підсумки.

 

 

     Тиждень  початкової  освіти  показав, що проведення таких заходів сприяє підвищенню освітнього рівня дітей, створює передумови для розвитку їх самостійності й творчості, підвищує рівень мотивації до опанування предметів, які вивчаються в  школі.

 

Категорія: Мої статті | Додав: негшк (11.12.2018)
Переглядів: 304 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar